loading...
وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
آخرین ارسال های انجمن
کیان بازدید : 406 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (1)

اس ام اس تنهایی - www.radsms.com

مجموعه کاملی از اس ام اس ها با موضوع تنهایی

همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است

وتنهایی بهتر از همنشین بد . . .

(پیامبر اکرم ص)

.

.

.

انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .

.

.

.

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر

 درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر

 یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم

 اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .

.

.

.

تو تنها باش و من تنهای تنها /  که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .

.

.

.

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

.

.

.

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

(تورو)

.

.

.

تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی

.

.

.

با من تنها بگو این قصه را   / با من تنها خدا ، این بنده را

 ای خدا تنها تویی تنها منم /  من به تنهایی تو سر میزم . . .

.

.

.

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !

 و فهمیدم…

تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه

 درکش کنم

.

.

.

بیچاره تنهایی

 این عروس نگون بخت

 آه و اشک را دوست ندارد

 اما همنشین همیشگی اش

 چشم امیدش به دلی ناامید

 و شکستن سکوتش

 میداند عادت ، دشمن است

 اما عقل کجا و دلتنگی کجا !

 دل ناامید امیدوار میرود

 و باز تنهایی میماند و تنهایی . . .

.

.

.

وقتی بهت خیانت میکنن تنهایی از همه چی بهتره . . .

.

.

.

دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم

تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم . . .

.

.

.

بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی /  و تن خسته تر از پاییزم از انجام تنهایی

 دلم با یاد عشقت می تپد هر دم دراین سینه /  اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهایی

.

.

.

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم . . .

.

.

.

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد . . .

.

.

.

در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند

و در آشکارا

از آنانی که دوستمان دارند غافلیم

شاید این است دلیل تنهایی ما

“دکتر علی شریعتی”

.

.

.

بسترم صدف خالی یک تنهایی و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری . . .

.

.

.

توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی

 تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی

 زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن

 رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . . .

 

.

.

.

چون نهالی سست میلرزد / روحم از سرمای تنهایی

میخزد در ظلمت قلبم / وحشت دنیای تنهایی . . .

.

.

.

دلم یخ میزندگاهی ، دراین سرمای تنهایی

 شبم قندیل میبندد از این یخهای تنهایی

 قلم آهسته می راند بر این خط بلند ، اما

 گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی . . .

.

.

.

تا شد آشنا جانم با نوای تنهایی

 عالمی دگر دارم در هوای تنهایی

بیگانه به لبخندم دل به کس نمی بندم

 اشک دیده ای دارم آشنای تنهایی . . .

.

.

.

 تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم

تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .

.

.

.

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . .

.

.

.

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

.

.

.

به پندار تو :

جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،

زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟

.

.

.

قانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست….

.

.

.

تنهایی گاهی وقتا

تقدیر ما نیست

ترجیح ماست . . .

.

.

.

در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم

من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم

رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .

.

.

.

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

.

.

.

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست

دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . .

.

.

.

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

.

.

.

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

.

.

.

چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . . .

(دکتر علی شریعتی)

.

.

.

نرو دستم به دامانت / نگو دیگر نمی آیی

که میمیرم غریبانه  امان از درد تنهایی . . .

.

.

.

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی / من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .

.

.

.

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد . . .

.

.

.

وقتی شکسته اطلسی وقتی گرفته اسمون وقتی که تنهایی شده تنها شریک خونمون وقتی نگاهه روشنت حالا غریبه با چشام دیگه نه اسمت یادمه نه دیگه عشقت رو میخوام

.

.

.

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن

رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی . . .

.

.

.

زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای. اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ،

.

.

.

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .

.

.

.

همیشه آدم وقتی به همدیگه فکر میکنن که تنها میشن

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

به اونی فکر میکنه که رفیق تنهایی هاشه . . .

.

.

.

درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه گدایی مرا ، سکه ی نگاه توکافیست

.

.

.

بوی دلتنگی میدهم…

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .

.

.

.

تنهایی استخوان سوز است ، حتی در عاشقانه ترین ساعتها . . .

.

.

.

شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ماهی دور از دریا . . .

.

.

.

نرو تنهام نذار با درد و غم هام / اگر چه دلخوری از خیلی حرفام. به قرآنی که از سایه اش گذشتم / به جون هر دوتامون خیلی تنهام . . .

.

.

.

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ،

دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ،

من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ،

کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام . . .

.

.

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی . . .

.

.

.

این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

……باید باور کنم

تنهایم

.

.

.

و چه لذتی است در تنهایی

باور نداری ؟

از خدا بپرس . . .

.

.

.

دست بر شانه هایم میزنی تا “تنهایی” م را بتکانی

به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی

.

.

.

بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد . . .

.

.

.

تو باش ، نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم
تو باش ، تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی . . .

.

.

.

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است . . .

.

.

.

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت . . .

.

.

.

در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی / از من تا تو صد سال راه است و جدایی

حال شب است و غم و تنهایی / افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی . . .

.

.

.

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .

.

.

.

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست ؟

.

.

.

تنهایی و دل تنگی هایتان را پیشفروش نکنید. فصلش که برسد به قیمت میخرند

.

.

.

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

.

.

.

نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . . .

.

.

.

تورا به یاد آن روز ، تورا به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده

تورا به روز اول بار دیدنت ، تورا به اولین نگاه عاشقانه

تورا به یاد باران روز نیامده ات ، تورا به تنهایی روز رفتنت

تورا به باران روز برگشتنت ، تنهایم مگذار دیگر . . .

.

.

.

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده !

.

.

.

تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی

تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی . . .

.

.

.

در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان

و از وجود کسانی که می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد

دلیل تنهایی مان

.

.

.

زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی

و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان

و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

.

.

.

هفت شهر عشق ، شهر اول : نگاه و دلربایی ، شهر دوم : دیدار و آشنایی

شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی ، شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی

شهر پنجم : بی وفایی ، شهر ششم : دوری و بی اعتنایی

شهر هفتم : اشک ، آه ، تنهایی

.

.

.

در غریبانه ترین لحظه ی تنهایی خود

چشمهایم را که در آن دریایی از محبت موج میزند به تو خواهم بخشید

تا هیچ گاه به پاکی احساسم شک نکنی

.

.

.

غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم ، اگر همدم شبهای تنهایی من باشی

.

.

.

و بعد از تو دلم از عطش عشق طغیان کرد ، گاه از دو روزنه ی رخسارم

گاه در نگاهی پوچ در تاریکی شب هایم ، گاه در باز دمی اندوهناک که با زحمت

از قفس آزاد شده و پایانش خدا را شکر می گویند و گاه در وجودم که به هیچ پایانی

نمی رسید مگر ، “تنهایی” ، “تنهایی” ، “تنهایی”

.

.

.

می بینی ای لحظه های خالی از احساس تهی

می بینی که چه صدای خرد شدن دست های خزان شده اش

در دست های “تنهایی” کسل آور است و تو را نیز بی رمق می کند

آه ، پس او چه گوید ؟

.

.

.

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

.

.

.

هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است

.

.

.

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم . . .

.

.

.

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی

.

.

.

وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،

می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد

.

.

.

عشق من تو باش ، نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایی ام تنهاترین باشی

.

.

.

بلندترین شاخه ی درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم “تنهایی” ست

.

.

.

کم نامه ی خاموش برایم بفرست / از حرف پرم گوش برایم بفرست

دارم خفه می شوم در این تنهایی / لطفا کمی آغوش برایم بفرست

.

.

.

شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ، ماهی دور از دریا

.

.

.

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم

بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

.

.

.

عشق زاییده ی “تنهایی” است و “تنهایی” نیز زاییده ی عشق

.

.

.

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

.

.

.

کسی که در آغوش غم بزرگ شده ، تنهایی بهترین همدم اوست

.

.

.

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند ، بی رحم ، بیا رحم به تنهایی من کن

.

.

.

دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت ، طبیعت زیباست

نه به زیبایی حقیقت ، حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی ،

جدایی سخت است نه به تلخی “تنهایی”

.

.

.

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان “تنهایی” است

هر لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است

.

.

.

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت “تنهایی” م را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد . . .

.

.

.

تحمل “تنهایی” بهتر از گدایی محبت است . . .

.

.

.

درد غریبیست “تنهایی” و بی کسی ، امان از دلی که دلبر ندارد . . .

.

.

.

تو آسمان دنیا هر کسی ستاره داره

چرا وقتی نوبت ماست آسمان جایی نداره

واسه من تنهایی درده  درد هیچ کسی را نداشتن

هر گل پژمرده ای را تو کویر سینه کاشتن

دیگه باور کردم اینو که باید تنها بمونم

تا دم لحظهء مردن شعر تنهایی بخونم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسیحا در تاریخ 1348/10/11 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

باسلام و قبولی طاعات شما دوست عزیز

انجمن آزاد خانه 3 يكي از بهترين انجمن ها

هر روز با مطالب جديد و به روز در خدمت شماست:

با برگزاري مسابقات هفتگي

و با دارا بود چت روم اختصاصي براي اعضا .

شما ميتوانيد با عضويت در انجمن خانه 3 وبلاگ خود را تبليغ

كنيد و مطالب وبلاگ خود را در انجمن به اشترك بگذاريد

انجمن ازاد خانه 3 اماده تبادل بنر با سايت ها میباشد

منتظر حضور گرمتان هستيم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - جدید 1newdownload.com/.../وبسایت-تفریحی-و-سرگرمی-... Translate this page عکس جنجالی و لو رفته از سرویس مدرسه دختران ... عکس تاسف بــار و ناراحت کننده یک دانشجوی دختـر ... عکس هایی از آزادی یواشکی دختران ایرانی در مکان های عمومی. پرتال تفریحی پاتوق سرا | PatoghSara.IR patoghsara.ir/ Translate this page فال | تفریح | سرگرمی | مسائل زناشویی | موزیک | ترفند و آموزش | Nod 32. وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - 2 tafrihsara.rozblog.com/pages/2 Translate this page وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - 2,وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا. وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - ثبت نام tafrihsara.rozblog.com/register Translate this page وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - ثبت نام. ... تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 عکس های جدید و زیبای لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی ... پاتوق سرا سرگرمی و تفریحی - کلوپ سرگرمی همراه شما cloopfun.ir/پاتوق-سرا-سرگرمی-و-تفریحی-/ Translate this page پاتوق سرا سرگرمی و تفریحی. ... و سرگرمی تفریح سرا. وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا قاصدک پاتوق. بیشتر. تفریح سرا - کلوپ سرگرمی همراه شما cloopfun.ir/تفریح-سرا/ Translate this page وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا. وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا وبسایت تفریحی و سرگرمی. بیشتر. سایت تفریحی و سرگرمی پرشین تفریح | سایت تفریحی مهر ... www.fun-yab.ir/.../سایت-تفریحی-و-سرگرمی-پرشی... Translate this page عكس خنده دار,آشپزی, دایره المعارف اسلام پدیا » تفریحات و سرگرمی ها از دیدگاه اسلام ... جذاب – عکس , پارک سرا | پارکی تفریحی سرگرمی , بزرگترین سایت تفریحی و ... عجایب.. , وبسایت تفریحی و سرگرمی خودمونیا , سرگرمی و تفریحات ایرانیان در ... (ツ) وبـلاگ تــفریح بـلاگ (ツ) tafrihblog.blogfa.com/ Translate this page (ツ) وبـلاگ تــفریح بـلاگ (ツ) ,(ツ) وبـلاگ تــفریح بـلاگ (ツ) ... نویسی · ابـــــــــزار فــــارسـی · وبــلاگ ســید جـواد طباطبایی · وبـسایت ریــــاضـی ســرا ... نــویـد نــــوروزی وایـــــقـان · ***سایت سرگرمی تفریحی راذر*** · وبلاگ تــفریح بـلاگ ... تمام حقوق این سایت اعم از تصاویر و متون و محتوا متعلق به وبسایت تفریح بلاگ می باشد. جدید ترین تصاویر از شبنم درویش پرتال تفریحی پاتوق سرا vestidosdenoviachile.com/جدید-ترین-تصاویر-از-شب... Translate this page در جدید ترین عکس های شبنم خانی از گالری پرتال تفریحی تصاویر جدید از شبنم ... وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا وبسایت تفریحی و شبنم درویش ... عکسهای لاله اسکندری پاتوق سرا vestidosdenoviachile.com/عکسهای-لاله-اسکندری-پاتو... Translate this page عکسهای لاله اسکندری پاتوق سرا. ... وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا. وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا عکس‌های جدید لاله اسکندری بازیگر عکسهای. فان پاتوق مجله سرگرمی روانشناسی خانوادگی www.funpatogh.com/ Translate this page This site may be hacked. فان پاتوق پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع ... اولین تبلیغ عطر هوگو باس با حضور تئو جیمز + عکس ... وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا - تبادل لینک linkexchange.netscript.ir/Link.aspx?address=tafrihsara... Translate this page عنوان: وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا توضیحات: تفریح سرا ، اس ام اس ، گالری عکس ، نرم افزار موبایل ، بازی موبایل ، نرم افزارهای کامپیوتر ، کتاب ... رسانه مجازی کودک و نوجوان ایران| Virtual Media Center of ... 10006016.ir/ Translate this page شهر بچه ها. تماشا خانه · نگارخانه · بازی سرا · کافه گفتگو · ترنم · عکس و فیلم بچه ها · خانه ی هنرمندان · تماس باما/درباره ما ... تفریح و سرگرمی. فرهنگ سرای نیاوران ... چت روم اصلی – چت روم ایرانی – چت روم تهران - پاتوق سرا www.patoghsara.com/.../چت-چت-روم-چت-فارسی-چت-ر... Translate this page پارتی مختلط و بازداشت ۵۰ دختر و پسر اهوازی!+ عکس · 2 روابط دختران و پسران در ... روم فارسی ,یاهو,وضعیت یاهو,کاربر یاهو ,انجمن تفریح و سرگرمی,وبسایت تفریحی ... محله های منطقه 22 تهران محلی برای سرگرمی و تجارت www.mah22.com/ Translate this page وب سایت محله های منطقه 22 به نشانی اینترنتی www. ... محله های منطقه 22 · مجتمع تجاری – تفریحی تهران مال ، پروژه ای بزرگ در منطقه 22 ... ستارگان فوتبال جهان به منطقه 22 می آیند; تلفن و نشانی سرای محلات منطقه 22 ... تفریح و سرگرمی بانک اطلاعات مشاغل منطقه 22 تهران سایت کاریابی محلی راه اندازی وب سایت مرکز اطلاعات منطقه 22. چابهار وب|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی | پی سی کمپ www.tafrih-sara.rzb.ir/ Translate this page بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی دانلود کلیپ . نرم افزار و... | تفریح سرا|چابهاروب|چابهار وب,چابهار وب|بزرگ ترین سایت تفریحی و سرگرمی | پی سی کمپ. پاتوق تفریح سرگرمی - احمد ۳ ahmad3.areza.ir/p229557_پاتوق+تفریح+سرگرمی Translate this page چت روم فارسی پاتوق سرا محبوبترین چت روم فارسی بزرگترین اجتماع جوانان ایرانی. ... وب سایت تفریحی و سرگرمی جوان پاتوق سایتی جامع برای تمامی ایرانیان. تبادل لینک |نیازمندی های کارا|آگهی رایگان|KaraAds.ir www.karaads.ir/links Translate this page شرح وب سایت: تبلیغات رایگان + تبادل لینک + کسب درآمد.
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • خرید
  • افزایش بازدید
  • وبسایت تفریحی فرامرزکلا,افزایش
  • || نماینده ای برای ایرانیان ||
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • دانلود ترانه جدید و شاد و ...
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • هاست
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • تور مشهد
  • اسکریپت فروشگاه ساز
  • خرید ساعت دیواری پانا
  • خرید ساعت مچی
  • کیف کوله پشتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ساعت دیواری
  • فروش عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • تبادل لینک
  • مرجع تخصصی آنتی ویروس
  • عینک ویفری
  • گالری pix2pix
  • ایران آناهیتا
  • bia 2 dal
  • تبادل لینک
  • تلفن سانترال
  • سایت درج آگهی
  • پیسی نانو
  • نیازمندیها
  • منتخبین
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • انجمن دانشجویان برق ایران
  • گروه اینترنتی پیام رسان
  • خرید عینک ریبن
  • سایت رسمی دانلود فیلم و سریال, موزیک با لینک مستقیم
  • عسل دانلود
  • تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید
  • سیستم وبلاگ دهی جهرم بلاگ
  • تفریح و سرگرمی
  • سایت سیحون
  • تبادل 12
  • دانلود طرحهی توجیهی
  • سفربانک
  • خرید هاست ارزان لینوکس و هاست وارز
  • ثبت دامنه رایگان
  • تبادل لینک
  • اسان نیوز
  • خرید اینترنتی ساعت مچی
  • مدل لباس مجلسي
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • شارژ ارزان- شارژیها
  • مرجع برنامه نویسی
  • محفل ادبی گلستان
  • داستان های جذاب و خواندنی
  • تبلیغات رایگان+تبادل لینک خودکار
  • قاصدک پاتوق
  • پروما دانلود
  • کتابخانه دیجیتالی تخصصی کامپیوتر
  • مجله اینترنتی برترین
  • لینکدونی روزانه
  • سام سایت|تفریح سرگرمی برای تمام سنین
  • آگهی استخدام و کاریابی
  • ایمیل جالب
  • پارس سی ام اس
  • دانلود جدیدترین کنسرت ها
  • تبادل لینک
  • کسب درآمد از وبلاگ رایگان
  • بروز ترین سایت موزیک
  • فال و طالع بینی
  • رایان موب
  • بکس ایران
  • تبادل لینک رایگان چت روم ققنوس
  • تبادل لینک هوشمند
  • فروشگاه
  • خوئین میراث کهن
  • مرجع انواع مطلب
  • فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن
  • افزایش محبوبیت در گوگل
  • تبادل لینک اتوماتیک و هوشمند
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • کارت شارژ
  • بمب خنده
  • کسب درآمد از وبلاگ رایگان
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی فکری
  • 1000niazنیازمندیها
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی پی30داک
  • دنیای بهترینها
  • تبادل لینک
  • فروشگاه شاپرپست
  • تبادل لینک اتوماتیک1
  • تبلیغات اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی پارس کالا
  • دهکده دانلود
  • طراحی وب سایت
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • درج آگهی رایگان
  • فروشگاه اینترنتی تی وی شاپس
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک رایگان
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • مجله خبری و تفریحی ایران هفت رنگ
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تفریحی و سرگرمی باکس فون
  • وب سايت سي تفريح
  • سفید کننده دندان
  • کسب و کار
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک هوشمند
  • فون عروس و داماد
  • وبسایت تخصصی آموزشی اشکنان آموزش
  • بازراچه تحقیقاتی
  • تفریح و سرگرمی
  • تجارت کلیک پرداخت برای کلیک
  • دانلود کلیپ
  • وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری
  • تبادل لینک
  • دایرکتوری لینک رایگان
  • خرید پستی
  • درج آگهی رایگان تبادل لینک
  • خرید ساعت
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آگهی رایگان
  • آسان تبلیغ :: درج آگهي رايگان و ويژه 7 ستاره ارزان با تضمين بازديد
  • نیازمندی های آگهی دان
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 677
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,271
  • بازدید ماه : 1,271
  • بازدید سال : 29,986
  • بازدید کلی : 656,963
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک
    تبادل لينک رايگان